Vilken vecka!!


Ja, både den veckan som varit och veckan som kommer!

Veckan som varit har jag varit helt fri från min förkylning och kunnat ta upp löpningen på riktigt igen. Tre dagar förra veckan tog jag mig till jobbet springandes och på hemvägen tog jag till och med en extrarunda!! Åtta mil blev det den här veckan, mängdrekord för i år och ändå kändes det inte som att jag sprang så mycket. Väldigt effektivt det där med att transportspringa!!! Den här veckan ska jag också se till att få ihop lite löpning. Tre dagars transportlöpning och så ett par långpass till helgen. Det blir fint det!!

Den här veckan som kommer ska vi ju också ha vårt event! Eventet då vi äntligen ska berätta för er alla vad vi ska göra, vad vårt äventyr kommer att bestå av och vart vi ska ta vägen!! Jag längtar verkligen till på torsdag!!!! 🙂

4 tankar om “Vilken vecka!!

Ge mig gärna kommentar på inlägget - alla kommentarer besvaras